понеділок, 25 квітня 2016 р.

Про проведення обласного конкурсу на кращий дистанцйний курс

Обласний конкурс на кращий дистанційний курс  проводиться з метою розвитку інформаційно-освітнього простору Дніпропетровщини, удосконалення контенту платформи дистанційного навчання науково-педагогічного проекту «Обласна електронна школа «Школа, відкрита для всіх» та вивчення і розповсюдження кращого педагогічного досвіду створення відкритих освітніх ресурсів. Конкурс проводиться в два етапи: 1-й етап (районний): ●    25.04. – 05.06.2016 року - створення конкурсних робіт учасниками конкурсу та подання їх на розгляд районного журі; ●    25.05. – 05.06.2016 року – підведення підсумків районного етапу конкурсу; 2-й етап (обласний): ●    05.06. – 15.06. 2016 року – прийом заявок та робіт переможців районних етапів до участі у обласному етапі; ●    15.06. – 24.06. 2016 року – підведення підсумків обласного етапу Конкурсу; ●    27.06.2016 року – оголошення результатів Конкурсу на Освітньому порталі Дніпропетровщини dnepredu.com. Загальне керівництво підготовкою та проведенням конкурсу покладається на кафедру управління інформаційно-освітніми проектами комунального вищого навчального закладу «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (далі – ДОІППО).  До участі у конкурсі запрошуються педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів області.  Роботи, що подаються, можуть бути виконані окремим автором або авторським колективом.  Дистанційні курси для учнів загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів подаються за наступними номінаціями:   математика, фізика,   хімія, біологія,  географія, інформатика.  Дистанційний курс повинен бути розрахований на 5-7 навчальних годин, завершений за змістом та містити наступні складові:
 коротка анотація та інструкція для учня щодо роботи з матеріалами курсу; глосарій курсу; навчальні матеріали, що включають теоретичний матеріал до теми, відомості про його практичне застосування з урахуванням міжпредметних зв’язків, практичні завдання щодо реалізації набутих теоретичних знань, ілюстрації та графічні зображення, опорні схеми, різноманітні мультимедіа (навчальні відео, звукові файли, комп’ютерні презентації) та ін.;тренажери для самоперевірки;засоби для проміжного та тематичного оцінювання предметних компетентностей учнів (тести).
Детальна інформація

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.