Сьогодні у зміст навчальних програм
початкової школи впроваджується компетентнісний підхід. Мета навчання
медіаграмотності та критичного мислення учнів початкових класів – це
формування практичних навичок із розуміння, аналізу й оцінювання змісту
медіа, здатності створити власний медіапродукт і оцінити власну
медіаактивність. Академія української преси з 2010 року розвиває та
підтримує обмін досвідом українських медіапедагогів. Сьогодні ми
спостерігаємо дві основні форми навчальної роботи в сфері
медіаграмотності: викладання спеціалізованих/факультативних курсів
(розділ 1) та практики інтеграції в предмети навчального циклу (розділи
2, 3). У цій збірці ми пропонуємо інноваційні практики від наших
колег-медіапедагогів, які відбивають обидва підходи.Завантажити
Методичний кейс
- Актуальні новини
- Органайзер роботи
- Методичний кейс
- Програми
- Нова українська школа
- Готуємось до нового навчального року
- Перший урок
- Науково - методичний проект
- Підвищення кваліфікації
- Моніторинг
- Педагогічна рада
- А конкурси бувають різні
- Все про роботу з кадрами
- Сторінка класного керівника
- Закінчення навчального року
- Ідеї до уроку
- Охорона праці в закладах освіти
- Від творчої особистості до успішної громади
- Протидія булінгу
- Інклюзивна освіта
- STEM освіта
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.