Пропоную ознайомитися з підготовленим до видання фахівцями УЦОЯО
посібником, який містить резюме найважливіших теоретичних і
методологічних положень рамкового документа міжнародного порівняльного
дослідження PISA для оцінювання природничо-наукової грамотності
15-річних осіб.
Видання доповнено оприлюдненими Організацією економічного співробітництва та розвитку завданнями, що були використані в дослідженнях попередніх циклів PISA і в яких реалізовано викладені в рамковому документі теоретичні положення щодо сутності природничо-наукової грамотності й засад її вимірювання.
«PISA: природничо-наукова грамотність» читати.
Видання доповнено оприлюдненими Організацією економічного співробітництва та розвитку завданнями, що були використані в дослідженнях попередніх циклів PISA і в яких реалізовано викладені в рамковому документі теоретичні положення щодо сутності природничо-наукової грамотності й засад її вимірювання.
«PISA: природничо-наукова грамотність» читати.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.