Незаплановані канікули - це той час, коли можна повчитись, пройти он -лайн курси, присвятити вільний час собі, опанувати нові он-лайн платформи та ін.
А для учителів початкової школи - це час, коли можна глибше познайомитись з новим Державним стандартом.
В основі формування ключових компетентностей — досвід учнів як здобувачів освіти потреби учнів, що мотивують до навчання знання та вміння учнів, набуті в освітньому середовищі (у школі, в родині) та соціальних ситуаціях.
Уміння, спільні для всіх ключових компетентностей:
-читати з розумінням
-висловлювати власну думку усно й письмово
-критично та системно мислити
-творити
-проявляти ініціативу
-логічно обґрунтовувати позицію
-конструктивно керувати емоціями
-оцінювати ризики
-приймати рішення
-розв’язувати проблеми
-співпрацювати з іншими
(завантажити)
Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2108-11-kompetentnostey-uchnya-pochatkovo-shkoli-chek-lst-dlya-vchitelya
загальні обов’язкові для учнів:
– 1–2-х класів
– 3–4-х класів.
За кожною освітньою галуззю впорядковано обов’язкові результати навчання здобувачів освіти, що є основою для подальшого навчання на наступних рівнях загальної середньої освіти.
Структура вимог: (завантажити).
Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2113-obovyazkov-rezultati-navchannya-uchnv-pochatkovih-klasv?ustp=W
А для учителів початкової школи - це час, коли можна глибше познайомитись з новим Державним стандартом.
1. 11 КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.
Формування ключових компетентностей В основі формування ключових компетентностей — досвід учнів як здобувачів освіти потреби учнів, що мотивують до навчання знання та вміння учнів, набуті в освітньому середовищі (у школі, в родині) та соціальних ситуаціях.
Уміння, спільні для всіх ключових компетентностей:
-читати з розумінням
-висловлювати власну думку усно й письмово
-критично та системно мислити
-творити
-проявляти ініціативу
-логічно обґрунтовувати позицію
-конструктивно керувати емоціями
-оцінювати ризики
-приймати рішення
-розв’язувати проблеми
-співпрацювати з іншими
(завантажити)
Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2108-11-kompetentnostey-uchnya-pochatkovo-shkoli-chek-lst-dlya-vchitelya
2. СУТНІСТЬ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ
Освітні галузі є критеріями, за якими визначено вимоги до: обов’язкових результатів навчаннякомпетентностей здобувачів освіти.
Кожна освітня галузь окреслює:
мету навчання , загальні результати навчання здобувачів освіти в цілому. За ними впорядковано обов’язкові результати навчання здобувачів освіти, що є основою успішного навчання на наступних рівнях загальної середньої освіти.
(завантажити)
Кожна освітня галузь окреслює:
мету навчання , загальні результати навчання здобувачів освіти в цілому. За ними впорядковано обов’язкові результати навчання здобувачів освіти, що є основою успішного навчання на наступних рівнях загальної середньої освіти.
(завантажити)
3. ОБОВ'ЯЗКОВІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Вимоги до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти наведені в додатку 1 до Державного стандарту початкової освіти.
Окреслено очікувані результати навчання здобувачів освіти: загальні обов’язкові для учнів:
– 1–2-х класів
– 3–4-х класів.
За кожною освітньою галуззю впорядковано обов’язкові результати навчання здобувачів освіти, що є основою для подальшого навчання на наступних рівнях загальної середньої освіти.
Структура вимог: (завантажити).
Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2113-obovyazkov-rezultati-navchannya-uchnv-pochatkovih-klasv?ustp=W



Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.