В умовах війни діти мають обмежений доступ до освітнього процесу, відчувають зниження мотивації та пізнавальних процесів. Діти можуть перебувати у небезпечних умовах або у вимушеній евакуації, де навчатися досить важко. Відновлення освітнього процесу в школах офлайн чи у змішаному режимі в умовах війни надзвичайно важливе. Навчання є процесом, який дає учням певну підтримку, відчуття стабільності та безпеки. Разом з тим збереження навчання дітей є гарантією сталого розвитку нашої країни. Тому сьогодні, попри складні умови, важливо підтримувати та намагатися підвищувати якість освіти.
Державна служба якості у співпраці з експертами проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) підготували поради для вчителів, як діагностувати та компенсувати навчальні втрати в умовах війни.
Матеріал за посиланням: https://sqe.gov.ua/navchalni-vtrati-v-umovakh-viyni-yak.../
Для розроблення стратегічних документів чи відповідних програм служба якості рекомендує освітянам скористатися посібником, розробленим Українським центром оцінювання якості освіти «Навчальні втрати: сутність, причини, наслідки та шляхи подолання» (https://testportal.gov.ua/.../04/Learning-losses_Ukraine.pdf), посібником, розробленим МОН України спільно з ЮНІСЕФ, «Рекомендації щодо організації програм з надолуження освітніх втрат» (https://mon.gov.ua/.../Unicef.Immidiate.actions.frame...), методичними рекомендаціями, розробленими Інститутом педагогіки НАПН України, «Діагностика та механізми подолання втрат у навчанні молодших школярів» (https://undip.org.ua/.../Diahnostyka-ta-mekhanizmy...) та інформаційно-аналітичним збірником МОН України «Освіта в умовах воєнного стану: виклики, розвиток, повоєнні перспективи» (https://mon.gov.ua/.../Inform-analytic.zbirn-Osvita.v... ).
Також рекомендують для вчителів предметних дисциплін використання платформи «Всеукраїнська школа онлайн» (https://lms.e-school.net.ua/register?next=%2F), оскільки тут розробляється контент із ключових навчальних тем. Він доступний, якісний і помічний учням для розуміння навчального матеріалу та відстеження особистого прогресу.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.